Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 14:51:21

"CodeC"  wrote in message news:jv37mj$mpl$1@trimpas.omnitel.net...

>nu as norejau pasakyt, kad krumus, augancius pacioje pakrantes apsaugos
>juostoje, gali kapoti BET KAS

Kokiu pagrindu?

>neklystu tai netgi pats privalai atitinkamai tvarkyti ta SAVO pakrante
>pagal zemes istatyma, pagal zemes paskirti, pagal vandens istatyma ir visus
>ten numatytus reikalavimus.

Nu taip - kaip ir sakiau, tvarkau taip kaip priklauso, nepazeista nei viena
specialioji žemės naudojimo sąlyga.

>prudus gal nekalbam) nebutu jokio praejimo per vasltybes zeme, netikiu -
>bent is kazkurios puses tikrai bus.

Nu tai taip - mano tvora eina lygiai penki metrai iki kranto. Net pazyma ish
hidrologu turiu kur yra teorinis krantas.

> 5m cia yra labai optimistinis minimalus atstumas, daugumoj atveju jis yra
> 10-25 metrai, pagal vandens telkinio dydi, atstuma iki miestu ir miesteliu
> ir pakrantes nuolydzio kampa.

Lūkšto ežeras kaip optimistinis variantas tiks?

>tai perskaityk viska ir suprasi prie ko.

Nu paaiskink - nesupratau. Iki artimiausio gelezinkelio man 30 km.