Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 00:41:43
On 07/30/2012 04:03 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai vel griztam prie to pacio - tu manai, kad lieptai statomi
> neteisetai, ar leisti juos statyti privatiems asmenims yra neteisinga?

man tai iskart iskyla klausimas, ar tas lieptas toks, kokiam duotas
leidimas, ar yra projektas. nes viena yra lieptas, kuris prasideda ir
baigiasi tavo nuosavybes ribose, kita yra prieplauka ivaryta N metru i
vandeni ir dar tiek pat pakranteje. vandenyje jau tikrai nebe tavo
nuosavybe. tai jau is karto priestarauja reikalavimui laisvai leisti
praeiti pakrante nesudarant dirbtiniu kliuciu. einu einu ir bac -
lieptas ir LP su sautuvu ant jo. kaip praeit toliau? kuo tai skiriasi
nuo ivarytos i vandeni tvoros ir pan? gaunasi, kad tu man turi leisti
laisvai perlipti ta liepta. bristi vandeniu irgi nedraudziama. vandeny
salia liepto priparkuot baidare - irgi nedraudziama, nes ten ne tavo
nuosavybes ribos.