Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 13:38:57
On 07/31/2012 01:31 PM, Extended Data Out wrote:
> aha, tamsta jamate slėptis už kito nugaros. Tai rodo, kad pataikiau
> aprašydamas priežastį. Čia ne najezdas, tik mažytė (tariama, todėl ir
> klausiu pas GD) patirtis analizėje.

nu as taip nemanau. as tau tiesiog pateikiau dar viena analogiska
pavyzdy. sakai Kedas irgi visa savo veikla uzsiima tam, kad susilaukt
kazkokio virtualaus demesio?:) man tai juokinga tokia internetine
psichologine analize. sakai as be lempu diena vazineju irgi tam kad
susilaukciau newsu ir pareigunu demesio? gal pirmai pabaik pirma
psichologijos kursa, poto jau analizes praktikoj daryk :)