Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-31 09:07:05
Nu vat turiu tokiu gabumu. Tu gi irgi per interneta diagnozes statai.

"CodeC"  wrote in message news:jv6thb$il2$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 11:38 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Taip - atvejai panasus. Vienu atveju ateina zmones, kitu - kiaules.
> Labai panasu. Bet mano reakcija labai skiriasi.

o tai kaip tu atskiri kas per zmones, jei veji dar net i kranta
nespejusius islipti? feiskontrole? ar jeigu per nustatyta laika
nusizeminusiu balsu neateina paprasyt leist issilaipint kur jiems ir
taip priklauso, tai jau tokie prie kiauliu?