Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Sail
Data: 2012-07-31 15:36:14
Na plastmases nedeginu, palieku tai kitiems.

Ten nera salia gyvenanciu konteineriu, artimiausia didziausia siuksliadeze
prie turgaus, o savininkai ir nesiukslina ten.  Zvejai ziema viska ant ledo
sumeta, ir vejas sunesa paskiau pakranten.

Galima butu ir stotelen, bet ten turis mazesnis, nesinori prikraut pilnos,
ne tam skirta.

Beda tame, kad daugelio galvoj yra geriau prisikta paezere, nei kad kas nors
tas siuksles i turgini konteineri sumestu.
Todel neverta tvarkyt.
Kokia visuomene, tokia turi buti ir aplinka. Pusiausvyra turi buti.