Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 15:56:35
On 07/29/2012 03:50 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tu nepatikesi... Tikrai neturi teise ateiti i bet koki sklypa, kuris yra
> viesha vieta i ivedineti ten savo tvarka - pajuti zole, geneti medzius,
> naikinti krumus ir pan. Vieša vieta ir disponavimas joje esančiu turtu -
> visiskai skirtingi dalykai.

tai tu nesipainiok apie medzius. zoles mindymas irgi augalu naikinimas,
so? as taves ir bandau isklausti, kas tai yra 'tavo turtas' kaip tu zadi
tai irodyti ir kokie istatymai man draudzia pjauti zole viesoj vietoje?
p.s. rimtai manai, kad nuejes i miska, pakele, pakrante ir nusikirtes
karklo vytele as pazeidziu istatymus? arba nuejes i santakos parka kaune
ir pjaudamas zole, jei tik tai man patinka? gausiu bauda?