Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 15:19:44
On 07/29/2012 03:07 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Labai paprastai. Kai zmogus eina mano nuosavybe, ash jam neturiu
> trukdyti to daryti. Negaliu dirbtinai sudaryti jokiu kliuciu, skirtu
> butent tam - uztverti iki vandens tvora, paleisti shuni ir panasiai.
> Tacaiu jeigu jam nepatogu, kad [pakranteje smeliukas ir basanoskytes
> kojyte griauzia ar kokai dilgele auga ten klur jsi praeiti nori - cia
> jau ne mano problemos - buk geras, nebausk manes, ka?

nu tai va, supratai pasirodo. varteliai ir 'apdekoratyvinau' - ne
dirbtinai sudarytos kliutys? jei salia varteliu paliktas takas -
neidomus tie tavo varteliai niekam.
o dilgeles ir kitas siuksles as jau pats susirinksiu, tu jau nesirupink
ir ramiai valgyk torta. o sunis prisirisk, arba laikyk uz tvoros, nes
kitaip ragausi saslyka.