Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 16:22:21
On 07/29/2012 04:05 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Blin, ash turiu tai pamatyt!!! Codec'ai ash tau rimtai ant degalu
> pervesiu. Ir smeliuka ant kranto pagriebsiu. Davaj rugpjucio 25 (ar kada
> ten Jozhai varom) susitinkam. Nu tikrai idomu pamatyt kaip Codec'as savo
> teises igyvendins.

uspakajinkis, novalietuvi. neidomus tu man realybej nei per nago
juodyma. nuo tokiu mane vemt vercia. as cia tik diskutuoju, realybej
problemu pats neieskau.
o kazkada nuvarius prie dusios paturistauti, teko stebeti razborkes.
nesiimsiu vertint kas ten teisus kas ne buvo, nes cia visoj toj
dalbajobisku istatymu gausoj tik idijotai gali susigaudyt. ten aplink
dusia praktiskai visi pravaziavimai uztverti ir visur nalogai renkami is
zmoniu. tai dauguma susimoka ten tuos kelis litus ir tiek. prie
slagbaumo visur lenteles su telefonais. paskambini, ir uz keliolikos
minuciu atbega senis, paima $$$ atrakina, ileidzia ir vel uzrakina.
tai jau antra para ten tam neoficialiam 'kempinge' gyvenant atvare
kazkokia shustresne 'xebryte', nepatiko jiems tas slagbaumas, tai jie
tiesiog ji isverte su savo pajer'u ir privaziavo iki pat vandens. senis
atvare neuzilgo rekdamas, ir gasdindamas. koliojosi ne ilgai, gavo is
bonkes per galva, ne gana to, pasisodino jie ji i savo masina ir
isvaziavo. poto gryzo jau be senio ir salia triuksmavo dar kelias paras.
nesakau kad neuzpiso jie, bet kuom gali ir baigesi tam seniui nzn, gal
pridave kur, gal atpiso gerai. bet likusias dienas nieks toj vietoj
nalogu neberinko.