Tema: Re: Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 14:13:30
On 07/31/2012 01:49 PM, 123 wrote:

> pasdalinsiu priesinga patirtimi.

> Buvome uzpjudyti 2 rotveilerio veisles sunimis, vos spejome susokti atgal i
> valti...

nu cia jau savsiem pipiec. tuoj LP ateis ir isaiskins kad viskas cia
zakono, jei tik 'smegenu turi'. realiai tai tokius ivykisu reik filmuot,
fotografuot ir paaukot biski savo laisvo laiko kad priduot.
labai geras pvz kam reikalingi bent minimalus 'ginklai' gamtoj.
as taip pat buvau du kart uzpultas suns. gal ir ne samoningai uzpjude,
bet minimum atitinkamai nepasirupino.