Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Benderis
Data: 2012-07-31 18:42:19
"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
news:jv3qfe$3ml$1@trimpas.omnitel.net...
> Etc, smagu turet galios statyt savo intresus auksciau, nei kad istatymas,
> suteikiantis teise naudotis nors tais, varganais, 5metrais
> Noreciau ir as turet sugebejima iskelt savo interesa isgert auksciau, nei
> kad tos varganos 0,4 promiles. Taciau man tas nepavyksta.......Dede
> policininkas greit sustatytu viska  i vietas.

kodel tau tai problema? Manau 2-10 tukstanciu litu padetu 100% jei tamsta
esi paprastas mirtingasis.
Seimo nariui nepadejo 25klt ar kiek ten daugiau - bet ir taresi ne su dede
policininku o su kazkokiu kvailu idealistu :) Turbut tas dabar ziauriai
gailisi kad prarado proga uzdirbt 25 stukas....

Cia nelabai i tema, bet jus man paaiskinkit kame jam buvo kaifas iduot ta
seimuna purvasklaidai vietoj to kad paimt is jo 25gabalus? Juk daugiau jokiu
nuostoliu nei nukentejusiu nebuvo. Vargsas bedniakas prasigyventu gal,
nusipirktu bent kazka sau naudingo.
Tas puikus jausmas, kad "stai parodziau tau, jog ne visus gali nupirkti,
sutaukejes tu parse"? "stai atkersijau bent vienam is tu 140 nieksu"?

http://www.alfa.lt/straipsnis/14080185/Itariama..kad.neblaivus.Seimo.narys.liberalcentristas.sukele.avarija=2012-03-20_09-11/