Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 16:38:19

"CodeC"  wrote in message news:jv3e0r$r9h$1@trimpas.omnitel.net...

>o su valtim? tuos irgi isvarai, nes tavo nuosavybe - smeliuka po truputi
>nuplauna i ezera ?:) krantas nuo tvoros tolsta :DDD

Mano konkreciu atveju nenuplauna, nes krantas dazniausiai yra po vandeniu.
Nesamone, a ne? Ir taip - tu teisus - jei atplauksi su valtimi ir naudosiesi
tik penkiais metrais pakrantes ash tau pretenziju reiksti negalesiu. Bet
krumu kirtimas ir zoles pjovimas i naudojimasi neieina, tad malkyciu jau
pats atsivezk. Gero poilsio.

>cia but reik susimoket. parodzius faka visada pradeda gasdint, bet pradejus
>filmuot ir fotografuot tuom ir baigiasi.

Man nelabai rupi kitu reikalai - ash su savo susitvarkiau.