Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 17:14:56
On 07/29/2012 05:09 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai man viskas tinka. Atolaukai per kur galima, naudojiesi tik penkiais
> metrais (nuo OFICILAUS KRANTO), alkoholio beje irgi nevartoji... Jokiu
> pretenziju taigi.

matai, tavo kas antram sakiny namiokas koks tu protingas ir apie viska
pagalvojes. ir kiek daug nuveikes kad visiem kitiem butu blogai. visokie
naturalus apdekoratyvinimai ir oficialus krantai po vandeniu.
as atplaukes ir islipes su rulete tikrai nematuosiu ir taves ismeigt
kuoliuka iki kur galima eit neprasysiu. bandysi pist prota - susilauksi
to paties ko ir kiti ir apsiraminsi. panasu kad tokia tavo kasdienybe ir
yra :DDD uztai 'turtingas' novalietuvis su vila ant ezero kranto :D