Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 09:12:15
On 07/30/2012 12:25 AM, Trolis wrote:

> Galiu atsakyti. Þmogus supranta, kad pasiekæs daug ir tuo didþiuojasi.

jo... pasiekimai, tobulybe...

> Anokia èia bëda. O va visi tokie kaip tu, kurie nesugeba sukrapðtyti bûstui
> pinigø, todël verkia, kad visi turëtø kainuoti po 50klt + dauþosi
> neðanèiàsias sienas ir pizdelina kokie jie teisûs, verkia, triedþia,
> paniatkëmis svaidosi, bet taip ir nejuda ið vietos.

nu va ir tu visus skirstai pagal ju 'sugebejimo sukrapstyt' mastus.
tie kurie daug sukrapsto - xebra, kurie nesukrapsto - tanku mesa.
neblogu knygu pasiskaites busi. ir tuo didziuojiesi.
man tas 'nuosavas' bustas yra paskutinej vietoj pagal prioritetus.
kad daugumai fantazija nenesa kur laika ir pinigus prasmingiau isnaudot,
senai aisku. galejau senai uzsidaryt i nuosavu plytu mura, bet nx to
reikia. gyvenu laisvai ir juokiuosi is tokiu kaip tu ir LP primityvu.

> Tiek kiek èia nesàmones raðinëjæs, tai geriau bûtø kokià knygà apie
> productivity perskaitæs ar kaþkur kitur þinias tobulinæs.

dekui pasiulyma, kasdien juo naudojuosi. vietoj to kad griauti sienas ir
barstyt smeliuka paupy.