Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 16:52:49

"gd"  wrote in message news:jv3ei9$rn4$1@trimpas.omnitel.net...

>Bet akropolio savininkai negali prie iejimu klientams sudaryti kliuciu
>ruozu is adatu ir peiliu, nes jei koks nors vaikas noredamas ji iveikti
>persipjaus gerkle, tai teks gana stipriai nukenteti?

Teisingai, todel aplink mano sklypa nera elektrinio piemens su 220 voltu. O
Akropoliui irgi yra taisykles, kuriu jis laikosi.

Analogija butu gal kita. Akropolis - viesha vieta. Ateini - stiklines durys
uzrakintos. Nu ir pabandai jas islauzt su galva. Labai abejoju, kad
Akropolio savininkai bus kalti, nes tu manai, kad turejai teise patekti i
vidu.

>dar koki luzi, ir akivaizdu kad kito kelio iki tavo nuosavybeje esancios
>viesos vietos nera, tai gali taip pat tekti atsakyti?

Kas iki mano sklypo - man nelabai terupi. O mano sklype - normali gamta ir
nera jokuiu dirbtiniu ir pasleptukliuciu.

>O jei rimciau ziurint gal kas nors apziurejes tavo valdas ir norintis ginti
>savo pazeistas teises, gali kreiptis i tai kad tu netinkamai priziuri savo
>nuosavybeje esancia viesa vieta.

Tai aisku gali - pas mus kreiptis del bet ko galima.

>Pateikia irodymus apie tai kad jokio kito saugaus kelio patekti i tavo
>nuosavybe nera..

Ash to ir neginciju. Taciau man nera prievoles ta priejima organizuoti.
Isivaizduok pradine padeti, kai gavau shi sklypa - krumai nepreinami,
dilgeles su zmogaus ugiu, shabakstynai ir visiskas pizdiec. Tavo nuomone,
kazkas gali rieksti pretenzijas, kad del to negalejo praeiti iki sklypo? O
dabar viska sutvarkiau, liko nesutvarkyti tik nedideli plotai palei
perimetra. Ash net neaboju, o zinau - tai ne mano problema.

Linas Petkevičius formulated the question :