Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-29 20:25:32
O gal ne teises pagrindams, o igudziams uzdirbti pinigu? Juk jei bus pinigo-tures nuosava pakrante ir sriubaut nereiks del apribotos galimybes pateikt i 5m pakrantes?
Pinigas valdo! Jei ne viska-tai baveik viska :) Kiti , ziu, sugeba ezera issinuomuot uz 100lt metams :)
O kas pinigo nesugebejo uzsidirbti, lai turskiasi lietaus backoj. Isties, kam tiems biedniokams ta pakrante? Kulturos jokios, ateis dar kokiu blusu ar uteliu paskleis. Kilmingui sunekui maudytis trukdys. Baigesi tiek laikai, kai melzejos vaikas galejo Giruliu pionieriu stovykloje paatostogaut. Dabar net iki vietinio ezerioko jam kelias perkastas :)