Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-08-01 01:16:00
"CodeC" <C@C.C> wrote in message news:jv9jfj$lj8$1@trimpas.omnitel.net...

> beje, jei rimtai, tai tokiose situacijose viskas gaunasi ekspromtu.
> tuo metu nei galvoji nei svarstai kazka. dabar pvz as suprantu, kad
> potencialiai  imanoma ir nukentet. bet as nesuprantu kokiu asilu reik but,
> kad taip i viska pro pirstus ziuret. man tai geda kiausus nesiot butu taip
> elgiantis kaip tu.

Na skiriasi poziuris ir tiek.Mano vertybiu skale vienokia, tavo kitokia. Ir
man ant tavosios visiskai nusisikt.
Siaip ne asilu, o egoistu reikia but. Jeigu jau reiktu proto, ziniu ir
gabumu lygius matuot, tai bijau, kad liktum toli uznugary.

Ir pasikartosiu- nu tikrai nesuprantu kur tu ten gyveni, kad vien karas
aplink tave, gatvini.