Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Niccolo
Data: 2012-07-30 12:43:24
Čia taip iš šono tavo ir Codeco mintis paskaičius, man atrodo, kad pas
Codecą laisvės daugiau. Tu tiesiog manai, kad gyveni laisvai, nes taip
parašyta tose knygose, kurias tu skaitai ir kurios moko manipuliuoti, bet
realiai tai anokia čia ir laisvė...
Sorry, nenorėjau įžeisti ar kažką, o ir šiaip - čia tik vienu ar dviem
postais paremta nuomonė :-)

"Trolis"  wrote in message news:jv5j17$b8f$1@trimpas.omnitel.net...

> jo... pasiekimai, tobulybe...

Kiekvienas ziuri per savo prizme.

> nu va ir tu visus skirstai pagal ju 'sugebejimo sukrapstyt' mastus.
> tie kurie daug sukrapsto - xebra, kurie nesukrapsto - tanku mesa.

Na ne. is principo as galvoju kitaip. Yra savi (seima, draugai, tau svarbus
zmones) ir yra kiti (ant kuriu tau nusisikt). Ir va pagal mano idealogija,
jeigu tu turi susikurti sau ir sau svarbiems zmonems, gerove, tai anokia cia
nuodeme lipti kitiems per galvas. As, asmeniskai, visiskai nesuku galvos ka
kiti pagalvos, ka kiti pasakys ir kaip kiti jausis. Zinoma as by default esu
daug mandagesnis ir drauiskesnis zmogus, negu tu ka pazisti, bet tikrai del
kitu - man nesvarbiu- zmoniu nesuksiu galvos ir lipsiu per juos kaip per
laiptus, kai reikes.

> neblogu knygu pasiskaites busi. ir tuo didziuojiesi.

Kaip tik- tose knygose kur skaiciau, tai pagrinde moko zmonemis manipuliuoti
taip, kad jie dar ir laimingi butu. Dazniausiai taip ir buna. Bet buna tokiu
kaip tu, kurie akis drasko pirmai progai pasitaikius.

> man tas 'nuosavas' bustas yra paskutinej vietoj pagal prioritetus.
> kad daugumai fantazija nenesa kur laika ir pinigus prasmingiau isnaudot,
> senai aisku. galejau senai uzsidaryt i nuosavu plytu mura, bet nx to
> reikia. gyvenu laisvai ir juokiuosi is tokiu kaip tu ir LP primityvu.

Na man tai pofig kur tu galejai but uzdarytas. Man pofig is ko tu juokiesi
ir kas tau svarbu, o kas ne. As savo vaikais ir ju ateitimi pasirupines jau
daugeli metu i prieki. Man tai teikia dziugesio. O kuris is musu gyvena
laisviau (na neskaitan naturalaus dvieju vaiku ribojimo) tai dar idomu butu
pamatyt.

> dekui pasiulyma, kasdien juo naudojuosi. vietoj to kad griauti sienas ir
> barstyt smeliuka paupy.

kad ir baidarem plaukt, miske palatkes statyt ar daryt kazka prasmingo, o ne
myzt pries veja.