Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: KEdas
Data: 2016-05-06 09:04:27
O jei pasakyčiau, kad tą tekstą apie dviračius įvedė mano prašymu, tai
galėčiau toliau dalyvauti jūsų moderuojamoje diskusijoje?
O dviračius išskyrė todėl, kad jų masė ir greitis tokiose situacijose
yra niekam nepavojingi. Retai kada dviratis gali aplenkti normaliu
greičiu važiuojantį automobilį. Apgadins stovintį automobilį – patys ir
liks kalti.