Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Aras
Data: 2016-05-04 14:15:32
Vieno dalyvi opažeidimas nesuteikia teisės pažeisti KET ir kitam dalyviui. Todėl dar kartą pasikartosiu: jei tas "kabutėse" važiavo maksimaliu leistinu greičiu, jis neturėjo Tamstai trukdyti, o Tamsta neturėjote teisės jo aplenkti ar apvažiuoti. Tiek žinių, Pone.


"Newsai" <email@post.lt> wrote in message news:ngcju1$qap$1@trimpas.omnitel.net...
> Jūs matyt iš vienos sodininkų bendrijos? :) Aišku aš P... iš didžiosios 
> raidės, bet pagal KET- teisus P...! O moralės pas jus tiek pat kiek ir pas 
> mane. Plz nedarom pažeidėjų morališkai teisiais. Ačiū.
> 
> "Aras"  wrote in message news:ngcj1c$ppf$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Jeigu tas "Dainiušas Ignas Signalizacija" važiavo maksimaliu leistinu 
> greičiu, tai Tamsta pasielgei, kaip tikras P...
> O ir šiaip, kur gi Tamstos moralė bei abipusės pagarbos jausmas buvo? Ar čia 
> Tamstai jau nebegalioja KET?
> 
> 
> "Newsai" <email@post.lt> wrote in message 
> news:ngcftd$nt4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kodėl tik apie motociklus kuom jie kitokie? Man taip buvo su auto, irgi
>> važiavo "Dainiushas Ignas Signalizacija" galvojo matyt kad visa gatvė jo 
>> ir
>> galima tikrinti ar gerai nudažyta vidurio linija, aš savo ruožtu, kaip
>> priklauso pagal KET važiavau kuo arčiau dešinio krašto kai mano sparnas 
>> buvo
>> ties jo galinėm durelėm jis matyt nustojo tikrinti juostos dažymo kokybę 
>> ir
>> pamatęs mane pradėjo spausti kol įvyko kontaktas, kai sustojom "Dainiushas
>> Ignas Signalizacija" apsiputojęs puolė į atlapus, bet buvo nuramintas ir
>> kadangi matėsi, kad adekvatus situacijos vertinimas neįmanomas, buvo
>> iškviesta policija, kuri ir padėjo žmogui iš naujo susipažinti su KET.
>>
>> "Vytenis P."  wrote in message news:ngcfa3$ngi$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "jisai" turės kažkokiu būdu įrodyt, kad nespaudė dešiniau važiuojančiojo
>> (tam turėtų pakakti netgi registratoriaus vien priekyje), t.y. kad tas
>> dešiniau važiuojantis tikėjosi įtilpt, pradėjo lyst, bet netilpo. Jei jis
>> įkišo
>> priekinį ratą, nereiškia, kad tilps visas, arba būtina padaryt jam vietos
>> įlindimui. Čia kalbant apie motociklus.
>>
>>> Klysti p. Vyteni, jei apibraižė galinį dešinį sparno sona kaltas bus tas
>>> kas kurio tas sparnas ir yra, nes gaunasi kad jis spaudė dešiniau
>>> važiuojantį prie borto, zinau is praktikos. Jei galas tai beabejo ir taip
>>> viskas aisku.
>>>
>>> "Vytenis P."  wrote in message news:ngcd49$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Matai, tarp "lindo" ir "įlindo" yra esminis skirtumas. Jei jis lindo
>>> ir netilpęs apibraižė tavo dešinį užpakalinį sparną, ar bagažinę,
>>> bus kaltas jis, bet jei jis jau įlindo, o tu jį prispaudei nepažiūrėjęs,
>>> būsi kaltas tu, kad ir kiek beaiškintum, kad jo "ten nebuvo ir neturėjo
>>> būti"
>>>
>>>
>>>> skaityk viska nuo pradziu... beda, kad yra galvojanciu, jog susidurus
>>>> tokiu atveju kaltas ne tas kuris lindo tarpan (o realiai be 
>>>> registratoriu
>>>> ir sunkiai irodoma, kad yra kitaip)...
>>>>
>>>> On 2016-05-03 17:07, Yvl wrote:
>>>>> tai kad tilpo. kur beda?
>>>>>
>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ngab0r$tqi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> putoju apie lendancius is desines, netelpancius ir kitus del to
>>>>> kaltinancius...
>>>>>
>>>>> On 2016-05-03 16:56, Yvl wrote:
>>>>>> tai ko putoji tada?
>>>>>>
>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ngaaj6$tl4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> as vaziuoju 2 metrus nuo krasto, tu vaziuoji nuo manes laikydamasis
>>>>>> saugaus atstumo 0.5 metro nuo krasto ir gaidziu nera?...
>>>>
>> 
> 
>