Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: pvytautas
Data: 2016-05-02 19:21:29
Tai visdelto ka reiskia "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau
dešiniojo važiuojamosios dalies krašto." Cia turima omenyje juostas ar
cm iki kelkrascio.
Ir kas yra "kuo arčiau" jei vaziuoju per viduri savo pirmos juostos
tenkinu punkta?
Ar reik kaip kelio valytuvui per cm nuo bordiuro/kelkrascio trintis?