Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: benamis
Data: 2016-05-03 13:55:59
aaa, dabar aisku, tai jis cia tokiu budu atsikovojo saugia stabdymo zona...
O galvojau tokiam reikalui butu pakake biski gazo numesti

"Ignas"  wrote in message news:ng9vhb$l51$1@trimpas.omnitel.net...

pakisdamas gal ir neprivertei staigiai stabdyti, bet saugia stabdymo
zona panaikinai, ir, jei del kazkokiu priezasciu prieky butu uzstabde,
jis tau butu kales siknon...