Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-05-04 16:38:20
On 5/4/2016 9:06 AM, spakainas wrote:
> Aišku čia tave į vienus vartus daro visi kas netingi, bet ir aš prikišiu

puiku nu, kaip tik ir norėjau apdiskutuot situaciją ir sužinot tautos
požiūrį į ją. Su kultūra bent jau, kaip matau, ne kažką :(

> trigrašį - jei pralėkė kaip sakai and +30 nuo tavo greičio, tai tikrai
> ten ne pusmetris buvo. Gal tau tiesiog taip pasirodė iš netikėtumo - bet
> buvo daug daugiau. Pabandyk kada pavažiuot su motociklu ant 80-90 kmh
> visai šalia bordiūro.

Nebuvo jokio netikėtumo, mačiau aš jį kokį puskilometrį prieš ir sekiau
veidrodyje. O prašoko tikrai siaurai ir sąmoningai, ir toliau nuvažiavo
išsipisinėdamas ir nardydamas tarp juostų. Paskui tokių prisižiūrėjus
tik graudu, kaip YVL'as čia verkia, kad niekas jų nemyli ir negerbia.