Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-03 09:50:00
as tau bandau irodyt, kad esi neteisus, ir liktum kaltas ivykio atveju,
daugiau nieko.
taikai KET punktus, kuriuos pats ir pazeidi, kaip minimum:

119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios
dalies krašto.

115. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o
važiavimo tvarka Taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas,
kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.

ka pazeide britva? virsyjo greiti? tarkim, nors garantuotai ivykio
atveju sakys kad ne. o tu situos du liksi pazeides 100%. kas del 125,
tai jeigu nepastebejai, jis draudzia apvaziuoti is desines tik
kelkrasciu, letejimo ir greitejimo juosta. daugiau jis nieko nedraudzia.
kur buvo britva? nei vienoj is sito punkto isvardintu vietu. jis buvo
savo juostoj. 125 beje, tik rekomenduoja apvaziuoti is kaires. reiskia
net jeigu ji kazkaip isvartytum ant 'apvaziuojancio', jis vis tiek lieka
nieko nepazeides, isskyrus teorini greicio virsyjima, kuri jeigu net
irodytum, abejoju ar pripazintu ivykio priezastimi. su kuo tu mano
destyme nesutinki? :)