Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: 530d
Data: 2016-05-02 18:10:10
įsivaizduok.

važiuoji ir prisiveji mocą birbinantį dešiniausia puse.
Apsilenkdamas neįsivertini ir nupisi dešiniu šonu.

Skaitau kad neieškok šiknoj sliekų. Žiūrėk daugiau savo kiemo ir
nesivargink suprasdamas kitų motyvus.

Aš pats su mocu ir nejaučiu fengšui paskui smirdančius ant viso rajono
kopūstų fabrikus važiuot. Lindau per tarpus ir lysiu. Kultūringai. Su
kedu kita istorija.