Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-05 11:13:56
paprastu, jis vaziuoja tuscia savo juostos dalimi. del to, kad tu
pazeidi 119 KET punkta ir bludiji bbz kur.
arciau/toliau - budvardziai, apibudinantys atstuma. atstumo vienetai
kokie? juostos ar metrai? isimesk rulete i bardacioka, nereiks svaigti
apie juostu skaiciu 119-tam punkte ir uzdavinet durnu klausimu.
pasimatuok atsistojes salia masinos ir borto. tada atsisesk, pasiziurek
per veidrodi kaip atrodo. tada bandyk taip vaziuot. kazinau, gal ir
gausis kasnors. butum is pamoku nebeges, nereiktu taip sudetingai tokiu
paprastu dalyku mokytis.