Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Yvl
Data: 2016-05-03 15:56:24
ir jei jau apie 4000 Lt, tai reik nexujovai prisidirbt:
užtraukia baudą vairuotojams nuo aštuonių šimtų šešiasdešimt aštuonių iki
vieno tūkstančio vieno šimto penkiasdešimt aštuonių eurų su teisės vairuoti
transporto priemones atėmimu nuo trejų iki penkerių metų arba administracinį
areštą nuo dešimties iki dvidešimties parų su teisės vairuoti transporto
priemones atėmimu nuo trejų iki penkerių metų, o asmenims, neturintiems
teisės vairuoti transporto priemones, – baudą nuo vieno tūkstančio vieno
šimto penkiasdešimt aštuonių iki vieno tūkstančio keturių šimtų
keturiasdešimt aštuonių eurų su transporto priemonės konfiskavimu arba
administracinį areštą nuo dvidešimties iki trisdešimties parų su transporto
priemonės konfiskavimu.

"Signalizacija"  wrote in message news:nga6t3$r4o$1@trimpas.omnitel.net...

124(2)-1