Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: benamis
Data: 2016-05-03 14:31:59
Na tam botanikui gal ir pasirode kaip nesamone, koks prancuzas ar italas,
sakytu, kad kaip 80metis persirikiavau. As gi skaitau reikejo atsipalaiduoti
ir laikyti minivenui ta pati greiti, bet ne, reikejo atkovoti pozicija...

"Ignas"  wrote in message news:nga1mj$n0r$1@trimpas.omnitel.net...

mano replajaus esme, kad pats nesamones darydamas gyriesi, kad taip
isprovokuoji daryt nesamones kitus ir po to cia juos visokiais epitetais
apdalini...