Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-05 16:15:46
Teisejo nezinau, galiu savo kompetetinga isreikst . Bent jau man istatyme
parasyta ganetinai aiskiai:

Eismo juosta – kelių horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio
ženklais pažymėta arba nepažymėta išilginė važiuojamosios kelio dalies
juosta, kurios pločio pakanka automobiliams važiuoti viena eile.

Ar to reikia 100 proc. laikytis - nezinau. Cia kaip matai vaizdelis is mano
kiemo - man kazkaip juokingai atrodo. Ne?