Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-03 09:18:13
nu tu gali manim netiket, bet ivykio atveju tau paaiskintu kazkas kitas
ta pati. skaityk zemiau:

On 2016.05.03 08:38, Dainiushas wrote:
> nu, dar kartą:
>
> 125. Draudžiama transporto priemonėms (išskyrus dviračius) apvažiuoti ta
> pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus
> leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą
> iš dešinės) važiuojant kelkraščiu, lėtėjimo ar greitėjimo juosta. Ta
> pačia kryptimi lėčiau važiuojančias transporto priemones rekomenduojama
> apvažiuoti iš kairės.

neaktualus duotu atveju. nes britva vaziavo vaziuojama dalimi savo
juostoje. ne kelkrasciu, ne letejimo juosta ar pan. savo juosta. ir
nieko neapvaziavo, nes apvaziuojantis gavaisi deja tu.

> 126. Vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio
> atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę,
> jeigu ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas
> būtų saugus. Rekomenduojama, kad atstumas iki priekyje važiuojančios
> transporto priemonės būtų ne mažesnis kaip per dvi sekundes
> nuvažiuojamas atstumas arba ne mažesnis kaip pusė spidometro rodmens,
> paversto metrais, pavyzdžiui, kai greitis 70 km/h, atstumas turi būti ne
> mažesnis kaip 35 m, jeigu eismo sąlygos nereikalauja kitaip.

neaktualus duotu atveju. jis buvo tavo sone desiniam, ivyko kontaktas,
reiskia tu to atstumo ir nesilaikei. skaityk kol daeis :)