Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-05-02 16:02:11
toks bbž punktas, kaip čia jį reiktų konkrečioj situacijoj interpretuot

125. Draudžiama transporto priemonėms (išskyrus dviračius) apvažiuoti ta
pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus
leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą
iš dešinės) važiuojant kelkraščiu, lėtėjimo ar greitėjimo juosta. Ta
pačia kryptimi lėčiau važiuojančias transporto priemones rekomenduojama
apvažiuoti iš kairės.