Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-04 09:12:27
Nu bet yvlai sutik - pjaut per dešinę yra kaip minimum blogo tono
ženklas ;] Pas vokiečius berods išvis draudžiama apvažiuot per dešinę.
Apskritai nardyt tarp eilių judančiam sraute tai tik donorai taip gali,
apie kuriuos Dainiušas čia ir rašo. Nuleiskit biškį garą jau.

Buvo prieš porą metų link Trakų vieną britvininką su tapkėm nunešę -
mynė pro gruzoviką iš dešinės, o gruzovikas ten suko kažkur į karjerą
dešinėn tuo metu.