Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-04 16:08:51
Yra dar toks punktas:

127. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo
sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir
krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų
sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to
reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.

Jeigu priekyje toje pačioje juostoje lėčiau važiuojantis automobilis
nėra iš anksto numatoma kliūtis, tai tada jau nebežinau kas yra :D