Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-03 09:39:55
bijau, kad tai nieko nekeicia. nebent savo noru prisipazins, kad jis yra
kaltas. moraliai taip, nesakau, kad taip daryt normalu. bet faktas, kad
kas antras auto bilekaip sustoja savo juostoj pagal paniatkes irgi
grozio nepriduoda. viens desinej, kitas kairej, kitas per viduri. kaip
kam patogiau. taip grubiai bent karta i dvi savaites prie
pramones/taikos ziedo kaune bestovint is galo atlekia greitoji tik ka is
ligonines kiemo issukus su mirgalkem. spek kaip jai lengva prasibrauti
pro tuos zigzagus abiejose juostose bilekaip sustojusius. visi tada
pradeda chaotiskai sukinet bilekaip bilekur, ir vistiek greitoji
stringa. stotu visi kaip priklauso lygia eile kuo desiniau, nebutu
jokios problemos jai pravaziuot. todel dar klausimas, kas moraliai yra
zymiai blogiau, dviratis lendantis bilekur, ar bilekaip stojantis
kamstis, pro kuri poto sansu nera net tarnybom prasisunkt.