Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: Kurmis
Data: 2016-05-03 17:13:31
vat del to as net norejau ne tik prieki, bet ir gale vienu metu filmuojanti
aptureti. butu zymiai lengviau paaiskinti kad vyko lenkimas. kitaip daugeliu
atveju lieki nesuprastas. nes ir logiskai suprantant situacija, sunku
irodyti kad tu nekaltas, nes KET sudeliotas butent lendanciojo naudai.
Kurmis