Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Aras
Data: 2011-03-18 07:05:25
Pamąstymas apie placebą ir vaikus. Kadangi vaikas dar nemoka skaityti, tai jam turėtų būti vienodai ar vaistas iš cheminių nesąmonių padarytas, ar iš mumijų, ar elementarus cukraus pudros žirniukas - placebas turėtų veikti vienodai. Kodėl tada placebas nesuveikė su tradiciniu tavegylu ar klemastinu?