Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: CatBlack
Data: 2011-03-14 14:36:58
A davai paburiam - koks tavo zodiako zenklas?

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message news:il9utr$gmg$1@trimpas.omnitel.net...
mano lygiai tokia pat reakcija i astrologija, minerologija, burimus,
mergeliu mariju verkimus, stebuklingus faith healerius, auru skanuotojus,
visa noetikos 'moksla' ir visus kitus sharlatanus. Homeopatai pakliuna i
zhemesni pragara uzh astrologus, nes jie zhinodami, ar del kazhkokios
psichologines ideomotor effekto atmainos, patys save apgaudami tiesiogiai
kenkia kito zhmogaus sveikatai. Juos, kaip ir tevus, atsisakanchius gydyt
shiuolaikine medicina savo sunkiai serganchius vaikus (nes jiems padedes
dievuliukas ir maldos) - reiktu bausti istatymishkai....