Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-15 15:56:22
2011.03.15 15:00, Toxis@ze_yval_place rašė:

> papasakok man, kaip homeopatinis preparatas gali turet nepageidaujama
> poveiki - jei jis pats poveikio apskrytai nesukelia..

Čia rašiau - tuo atveju, jeigu žmogus tikras, kad toks poveikis yra. Man
atrodo, kad tokio atvejo tikimybė maža, ir jei preparatas turi poveikį,
vadinasi jis nėra tikrai homeopatinis - t.y. praskiestas nežinia kiek kartų.

Teigti, kad joks alternatyvus preparatas jokiu atveju niekam negali
turėti jokio poveikio yra lygiai taip pat nerimta, kaip ir tikėti, kad
kažkoks preparatas gali turėti bet kieno deklaruojamą poveikį.

Viso mūsų pažinimo pagrindas - stebėjimas ir eksperimentas, ir atmesti
faktus dėl to, kad jie neatitinka išankstinės nuomonės yra lygiai taip
pat nemoksliška, kaip ir deklaruoti kažkokius poveikius neturint faktų.