Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-09 22:32:33
tamsta kalbate kaip dogmatikas neišmanėlis ir nė kiek neįrodėte, kad ten nieko kažkuriuo būdu neįrašyta. Ar visiškai sutinku, kad
ten nieko neįrašyta būdu, kurį mes mokame perskaityti. Bet aš ir japoniškai skaityt nemoku, negi turiu dėl to aiškinti, kad tuose
kringeliukuose nieko neparašyta? tamsta kažkaip pervertini dabartinį žinojimo lygį. Kadangi man nuolat tenka murkdytis moksliniuose
(ne filosofiniuose) straipsniuose, aš turiu pagrindo manyti, kad neatrasta dar daugiau, negu atrasta. ir tie neatrasti dalykai ir
musyse. arba už sienos. ten, kur pas tamistą kažikas šlama:)