Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-15 15:00:28
> Šiuo atveju yra keli variantai:
> 1. Tai iš tikrųjų veiksmingas preparatas, bet vaistų kompanijos jį
> "pražiopsojo" - tyrimai su juo iki šiol neatlikti.
> 2. Tyrimai buvo atlikti, bet
> a) jo veiksmingumas statistiškai nepatikimas, o tavo sūnus papuola į tų
> laimingųjų tarpą, kuriems jis padeda
> b) žymiai daliai tiriamųjų sukėlė kokius nors nepageidaujamus šalutinius
> poveikius.

papasakok man, kaip homeopatinis preparatas gali turet nepageidaujama
poveiki - jei jis pats poveikio apskrytai nesukelia..
Arui - siulau pabandyt pakeist zhirniukus kokiu nors vitaminu c (tik
nepadaugint, shitas dalykas kadangi turi poveiki, jis teorishkai gali ir
shalutiniu poveikiu turet, nors vitamino c pertekliu tiesiog ishmyzhi,
inkstai ir kepenys achiu nepasakys:), arba tiesiog cukrum, ale vaikiui
pasakot, kad chia net stipresni vaistai (reiktu ir zhmonai:) pazhiuret koks
bus tada poveikis:)