Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-15 17:10:12
Visų pirma  yra faktai, interpretacijos - po to. Mano prielaida irgi
buvo, kad vaikui alergija susilpnėjo ne dėl homeopatinių žirniukų, o dėl
kitų veiksnių.

Vis tik ir su vienu žmogumi/vienu preparatu galima gauti gana patikimų
poveikio duomenų, jei daug kartų skirtingomis sąlygomis
nutrauki/atnaujini preparato vartojimą ir stebi aiškų atsikartojantį
poveikį. Čia panašiai kaip dešimt kartų paspaudi TV pultelio raudoną
mygtuką ir stebi, kaip TV dešimt kartų iš eilės įsijungia/išsijungia.
Kuo daugiau spaudai, tuo mažesnė tikimybė, kad TV junginėjasi ne dėl
spaudomo mygtuko, o dėl kitų veiksnių.

Taigi, jei žmogus atliko panašų eksperimentą su žirniukais ir gavo
atsikartojančius rezultatus, aš galiu arba netikėti žmogumi, arba
bandyti paaiškinti rezultatus, ką ir bandžiau padaryti praeitame poste.
Čia kaip ir su tuo pulteliu - nesvarbu, kad jis skirtas ne tam TV, kad
gamintojas deklaravo jo nesuderinamumą su šiuo TV, jeigu tai veikia -
turi priimti faktą ir aiškintis jo priežastis. Jei žmonija atmestų
teorijos neatitinkančius faktus, ji nebūtų pasistūmėjusi toliau
Aristotelio išsamprotavimų.