Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-10 13:07:41
aš visai nieko nerašiau apie homeopatinius preparatus. rašiau tik apie poreikį klykti, kad taip nėra, negalint to įrodyti. Niekada
nesidomėjau, ar atlikti tyrimai homeopatiniams preparatams ar metodams. Viena aišku, jeigu preparatai pateko į vaistines, kažkas
atlikta buvo ir buvo kažkas įrodyta arba kažko nebuvo paneigta. Todėl ir juokinga, kad Toxiui tai sukėlė isterijos priepuolį būtent
dėl homeopatijos, kurios net nepaminėjau. ir net parašiau, kad straipsnio neskaičiau. man atrodo nesveika, kai kažkas bando kažką
paneigti, kas net nebuvo mėginta teigti :)