Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-14 16:04:41
Čia prieš kurį laiką žmonės, net su aukštaisiais išsilavinimais,
masiškai myžalus gerdavo, ir buvo įsitikinę, kad nuo daugelio ligų jiems
padėjo.

Jeigu tie rutuliukai iš tikrųjų turi tokį poveikį, galima lengvai jį
nustatyti atlikus tyrimus su pakankamu skaičiumi pacientų, dalis iš
kurių gautų placebo. Kodėl tavo vaikui praėjo ar sumažėjo alerginė
reakcija ir kokia tikroji jos priežastis buvo - vienas dievulis žino.
Tavo atveju turėjo būti nors pora alergiškų vaikų, iš kurių vienam,
šeriamam tais žirniukais, alergija praėjo, o kitam, šeriamam kitais
žirniukais - nepraėjo. Bet ir tuo atveju įrodymas tiktų tik tau pačiam,
nes imtis būtų minimali, ir didelė tikimybė, kad viską lėmė kiti
veiksniai, o ne žirniukai.

Pavyzdžiui, gal vaikas ir skaityti išmoko tuo metu, kai vartojo tuos
žirniukus? Tuomet, remdamasis savo logika, gali teigti, kad dėl žirniukų
sūnus ir skaityti išmoko.