Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-15 18:34:15
Tai aš irgi manau, kad šiuo atveju alergijos susilpnėjimo priežastis
buvo ne žirniukai, nes nebuvo pateikta jokių faktų, įvykdyti mano
pasiūlyti eksperimentai. Aišku, jie greičiausiai ir nebus atlikti, nes
žmogus su savo vaiku neeksperimentuos.

Vis tik netiesa, kad su vienu žmogumi negalima gauti pakankamai patikimų
duomenų. Jei poveikis atsikartoja daug kartų, galima ir statistiškai
įvertinti to poveikio patikimumą. Tik tiek, kad gautas rezultatas bus
reikšmingas tik to žmogaus/preparato porai, jis nieko nesakys kaip
preparatas veiks kitus žmones ir tuo labiau nepridės pasitikėjimo kitais
preparatais, su kuriais tyrimai neatlikti.

O apie galimas priežastis kodėl tam tikras "alternatyvus" preparatas
gali veikti konkretų žmogų jau samprotavau pradžioje.