Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-10 13:28:01
Nu bet ir likimas tos beždžionės, vystytis į nuogą be plaukų pliką, be rimtų
dantų, be nagų padarą. Kažkaip iškrenta iš bendro džiunglių konteksto.
kai visi protingi žvėriai augino kailius, lašinių sluoksnius, iltis nagus
ragus, sparnus ir kitokias kanopas. Tik beždžionė gali tokią nepraktišką
nesamonę padaryt ..
   Ar tai sakykim, antilopė, savo noru išsivystė į tokį padarą, kurį visi
gaudo ir valgo?
 Na, kiaulę dar galima suprast, nors ją pjauna ir valgo, bet jos 30 min
orgazmas visus vargus kompensuoja.
  Jei absoliučiai tikėt gerb. Darvino teorija, ant Žemės turėjo likt vienas
galingas gyvūnas, visi kiti būt suvalgyti ir išmirt kaip neperspektyvūs
projektai.