Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: lingus
Data: 2011-03-16 14:17:06
Tavo ir visų žmonių regimasis spektras yra ~390-750nm (360nm ruožas),
visas elektromagnetinis spektras eina į abi puses, po raudonos eina
infraraudonieji, mikro bangos, radio bangos, į kitą pusę po violetinės -
ultravioletinė radiacija, x-ray, gama radiacija. Elektromagnetinis s
pektras realiai yra begalinis, tačiau paimkime jo dalį nuo 10 megametrų
iki 1 pikometro. Taigi procentaliai galime paskaičiuoti kiek vietos
regimasis spektras užima visame em sprektre: 3.6x10^-7 / 10^7 =
3.6x10^-14 = 3.6x10^-12%
taigi žmogaus jutimo oraganai mato 0.0000000000036% visa to kas vyksta
aplinkui. Su klausa tas pats ~20Hz-20kHz, na ir likę jutimo organai
tokie pat "tikslūs".
Tai ką tu matai, girdi, jauti, uodi yra niekas palyginus su šiuolaikinių
prietaisų jautrumu. Jų parodymai nekinta nuo to ar ryte gėrė kavos, ar
gerai miegojo, ir ar šiaip kas nors nesugadino nuotaikos. Taigi
nusileisk ant žemės ir labai nesipūsk.