Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-15 14:40:27
Niekas tau ir nesako, kad nevartoti tų žirniukų. Jeigu manai, kad
padeda, tai ir vartok. Su tradiciniais vaistais irgi panašiai - daugelis
ne dėl jų pasveiksta, nors ir mano, kad pasveiksta dėl jų. Tik tiek, kad
tradicinių vaistų atveju yra gana patikimų duomenų, kad esant tam
tikriems susirgimams jie padeda tam tikram procentui žmonių, o
homeopatinių preparatų atvejų tokių duomenų nėra.

O ar bandei nutraukti tų žirniukų vartojimą ir pasimatė ryškus
pablogėjimas, o atnaujinus jų vartojimą - vėl ryškus pagerėjimas? Jeigu
iš tikrųjų taip, tai tau tikrai nėra pagrindo netikėti jų veiksmingumu.

Šiuo atveju yra keli variantai:
1. Tai iš tikrųjų veiksmingas preparatas, bet vaistų kompanijos jį
"pražiopsojo" - tyrimai su juo iki šiol neatlikti.
2. Tyrimai buvo atlikti, bet
a) jo veiksmingumas statistiškai nepatikimas, o tavo sūnus papuola į tų
laimingųjų tarpą, kuriems jis padeda
b) žymiai daliai tiriamųjų sukėlė kokius nors nepageidaujamus šalutinius
poveikius.