Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-15 21:44:26
2011.03.15 20:57, Toxis rašė:
> ash jauchiu mes shiek tiek nesusikalbam..
>
> ash nekvescionuoju, kad reikia zhiureti kas veikia tau, bet jei tau nuo
> trydos padeda silke su brashkiu uogiene, tai nereishkia, kad tai yra
> veikiantis vaistas nuo trydos per se... ypach jei platus silkes ir
> uogienes, kaip gydimo nuo trydos tyrimai rodo absoliuchiai prieshingus
> rezultatus. :)

Tai aš teigiu tik tiek, kad nors silkė su braškių uogiene nėra vaistas
nuo trydos, negalima kategoriškai atmesti, kad jis kam nors gali padėti
konkrečiu atveju. Tai ir nagrinėjau hipotetinį atvejį, kodėl žmogui gali
padėti preparatas, kurio veiksmingumas nenustatytas (nors čia žmogus
neįrodė preparato veiksmingumo ir savo konkrečiu atveju).