Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-09 13:47:26
o žynocia, jeigu prieš kokių 400 metų būtum pasakęs, kad visa organizmo informacija surašyta į DNR, tamstą būtų ant laužą pakepę?

aš nežinau, kas surašyta preparate, bet jeigu neįmanoma įrodyti, kad tai nesurašyta, nėra reikalo kudakuoti, kad tai nesąmonė. Nes
visi galingi atradimai kažkada buvo prezumpcija ir kėlė juoką dogmatikams ir neišmanėliams. Yra ne vienas preparatas ir metodas,
naudojamas akademinėje medicinoje, kurio veikimo mechanizmas nežinomas arba iki galo nežinomas. Apskritai daugybė procesų žinoma
KAIP veikia, bet nežinoma KODĖL, kas juos paleidžia. tai leidžia daryti prielaidą, kad dar kažkokia substancija nėra atrasta

staripsnio neskaičiau, gal ten visiška abrakadabra, mano paskaita skirta tik tam iš konteksto paimtam sakiniui