Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: RaR
Data: 2011-03-10 16:14:17
Mokslas tuo ir skiriasi nuo šarlatanizmo, kad teigia tik tai, ką gali
įrodyti arba logiškai interpoliuoja įrodytus rezultatus. Teigimas to,
kas "ant seilės užeina", yra labai toli nuo mokslo, jo priešingybė.

Jeigu kokie nors vėlesni moksliniai atradimai atranda kažką panašaus į
tai, ką kada nors fantazavo koks nors šarlatanas, tai visiškai
nereiškia, kad pasitvirtins ir kitos to ar kitų šarlatanų fantazijos.
Čia tas pats, kai kas nors atspėja teisingą būsimų rungtynių rezultatą -
tai visiškai nereiškia kad tas pats žmogus atspės kitų rungtynių
rezultatą ir visiškai neaišku, kuris žmogus aplamai atspės kitų
rungtynių rezultatą.