Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Toxis
Data: 2011-03-15 20:57:18
ash jauchiu mes shiek tiek nesusikalbam..

ash nekvescionuoju, kad reikia zhiureti kas veikia tau, bet jei tau nuo
trydos padeda silke su brashkiu uogiene, tai nereishkia, kad tai yra
veikiantis vaistas nuo trydos per se... ypach jei platus silkes ir uogienes,
kaip gydimo nuo trydos tyrimai rodo absoliuchiai prieshingus rezultatus. :)